ВИСОКОВЪГЛЕХИДРАТНА ДИЕТА

Високо-въглехидратната диета включва хранителен план, при който основният източник на енергия идва от въглехидратите.

Това е за сметка на мазнините, които се cвеждат до здравoсловния минимум.

Този хранителен режим е анаболитен.

Той благоприятства покачването на мускулна маса.

12-СЕДМИЧЕН ИНДИВИДУАЛЕН ХРАНИТЕЛЕН РЕЖИМ

Какво ще получите:

✅ Изцяло персонализиран хранителен режим според твоите нужди

✅ Лесно и разнобразно меню

✅ Постоянна връзка с екипа ни

✅ 100% Гаранция за връщане на парите

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

1. Какво представлява?

Високо-въглехидратната диета включва хранителен план, при който основният източник на енергия идва от въглехидратите за сметка на мазнините, които се cвеждат до здравoсловния минимум.

Популярни разпределения на макронутриентите:

Вариан 1:

  • Въглехидрати: 50%
  • Мазнини: 25%
  • Протеини: 25%

Вариант 2:

  • Въглехидрати: 60%
  • Мазнини: 20%
  • Протеини: 20%

2. За кого е подходяща?

ВВД е подходяща за хора, които се занимават с културизъм, искат да качат килограми или тренират високо-интензивен спорт.

Повечето българи се хранят по този начин неосъзнато. Тя е сравнително евтина и лесна за спазване.

3. За кого НЕ е подходяща?

Тя не е подходяща за хора, които се опитват да свалят телесно тегло, хора страдащи от диабет и такива, които имат проблеми с инсулиновата чувствителност. ВВД не се препоръчва и за хора страдащи от затлъстяване и такива, които са с наднормено тегло.

4. Какво включва?

Този хранителен режим набляга на храни с високо съдържание на въглехидрати. Ето примери за такива:

  • Захарни издели и трапезна захар
  • Мед, фъстъчено масло и конфитюр
  • Хляб и тестени храни
  • Картофи, сладки картофи и други източници на нишесте
  • Овесени ядки, киноа, нахут
  • Ябълки и банани

5. Какви са ползите за здравето?

Високият прием на въглехидрати не се слави с особени ползи за здравето. Главният плюс при него е, че допринася за постигане на конкретни резултати свързани с покачването на мускулна маса и високи нива на енергия във високо-интензивни спортове.

Освен ако не се стремите към едно от горните две неща, нашият екип не препоръчва следването на този режим.

6. Какви са минусите за здравето?

Ако приемате достатъчно протеини и мазнини няма от какво да се притеснявате, особено ако спазвате този хранителен режим за кратък интервал от време (с цел постигането на конкретна цел).

Въпреки това, трябва да внимавате с прекомерното и рязко качване на телесно тегло. Например, ако консумирате предимно прости въглехидрати ще огладнявате много често, което ще допринесе за голям калориен излишък.

Рязкото наддаване на телесно тегло е свързано с рискове за здравето. Ако не сте сигурни дали тази диета е за вас, консултирайте се с медицинско лице.

Не забравяйте, че най-важното нещо е да изглеждате и да се чувствате добре!
Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

Източници