Направи своя безплатен хранителен режим


Съдържание

На тази страница ще можете да си направите безплатен хранителен режим абсолютно сами. Единственото ни предизвикателство ще бъде да се храните с нашите рецепти!

Ако обичате да готвите и спортът тече във вените ви или просто искате да изглеждате и да се чувствате добре - честито, на правилното място сте.

Първо, трябва да изчислите вашия оптимален калориен прием , да видите вашето базово метаболитно ниво и индекс на телесна маса, а след това ще можете сами да направите вашият хранителен режим абсолютно безплатно.

Независимо дали се опитвате да вдигнете мускулна маса или да свалите килограми , принципът за изготвяне на добър хранителен режим е същия. Тези хранителни режими се базират на процентно разпределение на макросите спрямо нужните калории за вашата цел.

Без повече приказки, каним те да тестваш нашия уникален инструмент още сега!

1. Избор на диета

След като имаме броя на калориите, е време да изчислим макронутриентите (протеин, въглехидрат и мазнини) на базата на избора на диета.

1.1
БАЛАНСИРАНА ДИЕТА

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

Ако сте начинаещ е препоръчително да започнете с балансирано разпределение на макронутриентите , докато научите как точно работи вашето тяло. По този начин, вие няма да трябва да се лишавате от храната, която ви харесва, а по-скоро ще подобрите качеството и.

Ако предпочетете пържола пред шоколад, ще се чувствате сити за по-дълъг период от време и следователно ще приемате по малко калории в рамките на деня.

Да не забравяме, че е по-лесно да се придържаме към нещо, което ни удовлетворява, отколкото към нещо, от което ни се повдига. Все пак, промяната на тялото не е спринт, а маратон.

1.2
КЕТО ДИЕТА

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

Високо-мазнинната диета е катаболитна. Тя е по-благоприятстваща за намаляването на теглото (мазнините) от високо-въглехидратна диета.

Колко добре тялото ви използва и складира въглехидрати?

Ако сте с наднормено тегло, чувствителността ви е извън нормата. Ако продължавате да набавяте енергията си предимно от въглехидрати, само влошавате нещата.

Но ако ги намалите, ще намалите и нивото на инсулина в кръвния поток и клетките ви ще могат да нормализират чувствителността си. По този начин, тялото ви ще се справи по-добре с новопостъпилите въглехидрати и ще ги използва за енергия, вместо да ги складира под формата на мазнини.

  • Подтискане на апетита

Мазнините са по-засищащи от въглехидратите и вие ще се чувствате по-сити с по-малко калории.

1.3
ВИСОКО - ВЪГЛЕХИДРАТНА ДИЕТА

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

Високо-въглехидратната диета е анаболитна. Тя е по-благоприятстваща за растежа на мускули от високо-мазнинната диета.

  • Енергия

Тялото ни винаги ще предпочете въглехидратите пред протеините и мазнините, когато става въпрос за енергия.

  • Инсулин

Предполагаме сте чували израза: "инсулинът складира мазнини". Но може да не сте чували, че инсулинът също така подпомага растежа на мускулите. Той е анаболен (изграждащ) хормон.

Високи нива на инсулин + Силови тренировки = Увеличаване на мускулната маса

Когато приемате повече въглехидрати, инсулиновите нива се увеличават. Комбинирано с тренировки с тежести, протеините се изпращат към клетките ви, които започват да синтезират мускулни тъкани.

Разпределение на макросите

Избери диета:

Баланс.

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

Високо - въглех.

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

Кето

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!
Балансирана

Изчислете калориите си за да видите резултатите тук:

3. Примерно меню

Балансирана диета
Високо - въглехидратна диета
Кето диета