Banner Images

На тази страница ще можете да си направите безплатен хранителен режим абсолютно сами. Единственото ни предизвикателство ще бъде да се храните с нашите рецепти!

Ако обичате да готвите и спортът тече във вените ви или просто искате да изглеждате и да се чувствате добре - честито, на правилното място сте.

Първо, трябва да изчислите вашия оптимален калориен прием , да видите вашето базово метаболитно ниво и индекс на телесна маса, а след това ще можете сами да направите вашият хранителен режим абсолютно безплатно.

Независимо дали се опитвате да вдигнете мускулна маса или да свалите килограми , принципът за изготвяне на добър хранителен режим е същия. Тези хранителни режими се базират на процентно разпределение на макросите спрямо нужните калории за вашата цел.

Без повече приказки, каним те да тестваш нашия уникален инструмент още сега!

Избор на диета

Intro Icon

Балансирана Диета

Ако сте начинаещ е препоръчително да започнете с балансирано разпределение на макронутриентите , докато научите как точно работи вашето тяло. По този начин, вие няма да трябва да се лишавате от храната, която ви харесва, а по-скоро ще подобрите качеството и.

Ако предпочетете пържола пред шоколад, ще се чувствате сити за по-дълъг период от време и следователно ще приемате по малко калории в рамките на деня.

Да не забравяме, че е по-лесно да се придържаме към нещо, което ни удовлетворява, отколкото към нещо, от което ни се повдига. Все пак, промяната на тялото не е спринт, а маратон.

Intro Icon

Кето Диета

Високо-мазнинната диета е катаболитна. Тя е по-благоприятстваща за намаляването на теглото (мазнините) от високо-въглехидратна диета.

Колко добре тялото ви използва и складира въглехидрати?

Ако сте с наднормено тегло, чувствителността ви е извън нормата. Ако продължавате да набавяте енергията си предимно от въглехидрати, само влошавате нещата.

Но ако ги намалите, ще намалите и нивото на инсулина в кръвния поток и клетките ви ще могат да нормализират чувствителността си. По този начин, тялото ви ще се справи по-добре с новопостъпилите въглехидрати и ще ги използва за енергия, вместо да ги складира под формата на мазнини.

  • Подтискане на апетита

Мазнините са по-засищащи от въглехидратите и вие ще се чувствате по-сити с по-малко калории.

Intro Icon

Високо - Въглехидратна Диета

Високо-въглехидратната диета е анаболитна. Тя е по-благоприятстваща за растежа на мускули от високо-мазнинната диета.

  • Енергия

Тялото ни винаги ще предпочете въглехидратите пред протеините и мазнините, когато става въпрос за енергия.

  • Инсулин

Предполагаме сте чували израза: "инсулинът складира мазнини". Но може да не сте чували, че инсулинът също така подпомага растежа на мускулите. Той е анаболен (изграждащ) хормон.

Високи нива на инсулин + Силови тренировки = Увеличаване на мускулната маса

Когато приемате повече въглехидрати, инсулиновите нива се увеличават. Комбинирано с тренировки с тежести, протеините се изпращат към клетките ви, които започват да синтезират мускулни тъкани.

Заключение

Честито! Вече имаш структуриран хранителен режим и дневно меню, създадени специално за теб и твоите цели.

Следващата стъпка е изключително важна и от нея зависи дали ще постигнеш целите си или не.

Следващата стъпка е приложението и постоянството!

Въпреки че много хранителни режими могат да работят за теб, ключът към успеха е да намериш такъв, който да харесваш. Това ще ти позволи да се придържаш към него в дългосрочен план.

Не бъди от хората, които се чудят кой е най-добрият хранителен режим, отговорът за нас е много прост - този, който правиш!

Не губи повече време. Възползвай се от новите знания и приеми нашето предизвикателство. Храни се с нашите рецепти, следвай дневното си меню и докато се усетиш ще си във формата, която винаги си желал.