Агнешко месо

Агнешко месо

Информация за 100 гр.

Калории

Калории = 281 kcal

Протеин

Протеин = 22 гр

Въглехидрат

Въглехидрат = 0 гр

Мазнини

Мазнини = 21 гр

Фибри

Фибри = 0 гр

Захари

Захари = 0 гр

Измерване

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

100 гр.

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

брой

Категория
Рецепти
Описание

Агнешкото месо може да се готви по най-различни начини. То се пържи, пече, задушава и вари. Преди готвене от него трябва да се отстрани тънка кожа, която е доста жилава. Каква е ползата от тази храна? Агнешкото се усвоява по-добре, когато месото идва от възрастни животни, съответно, това не натоварва червата ни толкова много. Една от главните ползи от него е способността му да нормализира холестерола (заради ниското съдържание на наситени мазнини) и да снабдява организма с необходимия градивен елемент на мускулите - протеините. Агнешкият протеин има пълния набор от незаменимите аминокиселини, които е трудно да се набавят от други източници на храна. Агнешкото има много витамини и минерали, от които се нуждаем. Най-забележително количество в него има от витамини от B-комплекс. Вредите от консумацията могат да дойдат само от лошото му качество. Трудно е да се говори за ползите, когато месото е наситено с химия - оцветители, консерванти и съединения с причудливи имена. Затова, розоватият му цвят, който не изчезва, дори при продължителна термична обработка, показва, че в месото има нещо външно и трябва да смените месарницата си незабавно. В България, агнешкото месо се консумира най-вече около Великден.

Хранителна стойност
На 100 грама
  • Калории = 281 kcal;
  • Протеин = 22 гр;
  • Въглехидрат = 0 гр;
  • Фибри = 0 гр;
  • Захари = 0 гр;
  • Мазнини = 21 гр.