Пълнозърнест Хляб

Пълнозърнест Хляб

Информация за 100 гр.

Калории

Калории = 266 kcal

Протеин

Протеин = 10 гр

Въглехидрат

Въглехидрат = 55 гр

Мазнини

Мазнини = 3 гр

Фибри

Фибри = 7 гр

Захари

Захари = 1 гр

Измерване

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

100 гр.

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

филия

Категория
Рецепти
Описание

Пълнозърнестият хляб се приготвя от смилането на цели зърна пшеница (оттам идва името му). Преди смилането, зърната не се почистват от външния твърд слой на пшеницата, а се смилат заедно с него. В крайна сметка, именно в тази зърнена обвивка се съдържа по-голямата част от витамините и минералите, докато самото брашно е почти главно въглехидрат. Повечето фибри и по-малкото скорбяла правят този вид пълнозърнест хляб много по-засищащ. Ето защо хората, които искат да отслабнат, е по-добре да предпочетат този вид. Едно от важните предимства на пълнозърнестия хляб е големият брой сложни въглехидрати в състава - те няма да се лепнат веднага в талията и дълго ще заситят глада ви. Тази храна също може да подобри храносмилането. Диетичните фибри, които подобряват работата на храносмилателния тракт, повишават подвижността и намаляват риска от развитие на рак на червата.

Хранителна стойност
На 100 грама
  • Калории = 266 kcal;
  • Протеин = 10 гр;
  • Въглехидрат = 55 гр;
  • Фибри = 7 гр;
  • Захари = 1 гр;
  • Мазнини = 3 гр.