Праскови

Праскови

Информация за 100 гр.

Калории

Калории = 39 kcal

Протеин

Протеин = 1 гр

Въглехидрат

Въглехидрат = 10 гр

Мазнини

Мазнини = 0 гр

Фибри

Фибри = 2 гр

Захари

Захари = 8 гр

Измерване

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

100 гр.

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

брой

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

голяма чаша

Категория
Рецепти
Описание

Прасковите произлизат от Китай преди повече от 8 000 години. Лятото е най-доброто време за консумация на праскови, защото те са в разгара на сезона си и имат най-добър вкус, свежест и хранителна стойност. Плодовете съдържат голямо количество каротин, особено сортове с жълт цвят. Поради високото съдържание на минерали в прасковите (желязо, мед и други), те се използват при лечението на анемия и гастрит. Съдържанието на пектин в плодовете зависи от степента им на зрялост – в зелените пектинът е два пъти по-малко, отколкото в узрелите. Те съдържат ценни органични киселини - органичните – ябълчна, винена, лимонена. Не забравяйте да изберете праскови с опъната кожа, която се вдлъбва леко при натиск. Ако все пак закупите по-зелени праскови, за да узреят, поставете ги в хартиена торбичка или близо до перваза на прозореца с много слънце. Прасковите имат многобройни ползи за здравето ни, а ниското съдържание на калории ги прави отличен избор за похапване през деня. Те имат високо съдържание на Витамин C, Витамин А, Калий и Желязо. ⠀

Хранителна стойност
На 100 грама
  • Калории = 39 kcal;
  • Протеин = 1 гр;
  • Въглехидрат = 10 гр;
  • Фибри = 2 гр;
  • Захари = 8 гр;
  • Мазнини = 0 гр.