Слънчогледови семки (Сурови)

Слънчогледови семки (Сурови)

Информация за 100 гр.

Калории

Калории = 619 kcal

Протеин

Протеин = 17 гр

Въглехидрат

Въглехидрат = 21 гр

Мазнини

Мазнини = 57 гр

Фибри

Фибри = 12 гр

Захари

Захари = 0 гр

Измерване

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

100 гр.

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

голяма чаша

Категория
Рецепти
Описание

Хората започнали да ядат слънчогледови семки преди повече от две хиляди години. Родното им място е Северна Америка. Когато избирате семена, трябва да обърнете внимание на датата на опаковане, като тя не трябва да надвишава един месец. През този период мазнините в семената започват да се окисляват. Освен това, ви съветваме да не купувате семките насипно. Слънчогледовите семки имат богат състав на полезни мастноразтворими витамини (A, E, D, група В), минерали (магнезий, цинк, желязо, флуор, калций, йод), аминокиселини и полиненаситени киселини (линолова и олеинова), които понижават холестерола и забавят стареенето на клетките. Те имат благоприятен ефект върху сърдечно-съдовата система. Използват се за профилактика на атеросклероза, инфаркт, инсулт и дори оказват положителен ефект върху функционирането на черния дроб и жлъчните пътища. Те са отлична добавка към салати, бъркани яйца и риба. Разумната консумацията на слънчогледови семки се свързва с премахването на свободни радикали от организма и анти-възпалително действие, поради високото съдържание на Витамин Е и селен. Високо е и съдържанието на магнезий в слънчогледовите семки, който благоприятства успокояването на нервите, мускулите и кръвоносните съдове. Изключително лесно е човек да погълне огромно количество от този продукт, така че дозировката е първото нещо, за което да помислите преди да започнете консумация.

Хранителна стойност
На 100 грама
  • Калории = 619 kcal;
  • Протеин = 17 гр;
  • Въглехидрат = 21 гр;
  • Фибри = 12 гр;
  • Захари = 0 гр;
  • Мазнини = 57 гр.