Макарони - Пълнозърнести (Сурови)

Макарони - Пълнозърнести (Сурови)

Информация за 100 гр.

Калории

Калории = 348 kcal

Протеин

Протеин = 15 гр

Въглехидрат

Въглехидрат = 75 гр

Мазнини

Мазнини = 1 гр

Фибри

Фибри = 8 гр

Захари

Захари = 0 гр

Измерване

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

100 гр.

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

голяма чаша

Категория
Рецепти
Описание

Обикновените макарони най-често се приготвят от брашно, произведено от меки сортове зърно. Типичната италианска паста обаче произлиза от сортове твърда пшеница. Пълнозърнестите макарони са за предпочитане при отслабване по няколко причини. За тяхното производство се използва брашно от определен вид като зърното се смила, но не се минава през сито. За да не нарушавате здравословното отслабване, се препоръчва консумацията на пълнозърнести тестени изделия да е сутрин или на обяд, но не и вечерно време. Макароните от пълнозърнесто брашно съдържат сложни въглехидрати (бавни). Те ще ви държат сити за дълго време. В тях се съдържат витамин Е и B, както и минералите магнезий и желязо. Те са богати на фибри, което допринася за чувството за ситост, което оставят.

Хранителна стойност
На 100 грама
  • Калории = 348 kcal;
  • Протеин = 15 гр;
  • Въглехидрат = 75 гр;
  • Фибри = 8 гр;
  • Захари = 0 гр;
  • Мазнини = 1 гр.