Манго

Манго

Информация за 100 гр.

Калории

Калории = 60 kcal

Протеин

Протеин = 1 гр

Въглехидрат

Въглехидрат = 15 гр

Мазнини

Мазнини = 0 гр

Фибри

Фибри = 2 гр

Захари

Захари = 14 гр

Измерване

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

100 гр.

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

брой

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

голяма чаша

Категория
Рецепти
Описание

Мангото е плод с произход от Индия и Югоизточна Азия, култивиран от над 4000 години. Съществуват стотици видове, всеки с уникален вкус, форма, размер и цвят. Мангото не е просто вкусно, но и много полезно! В момента се отглежда в много страни: в САЩ, Мексико, Китай, в страните от Южна и Централна Америка, в Карибите, в тропичния пояс на Африка (например , в Кения и Кот д'Ивоар), в много азиатски страни. Мангото е богато на микронутриенти. Една купа (165 гр.) съдържа: Витамин C: 67% от препоръчителната дневна доза (ПДД); Витамин А: 10% от ПДД; Витамин Е: 9.7% от ПДД; Витамин В6: 18% от ПДД; Мед: 20% от ПДД. Освен това, мангото съдържа полифеноли - растителни съединения, които функционират като антиоксиданти. Те предпазват организма от вредното действие на свободните радикали. Проучванията свързват мангото с подобрен имунитет, подобрено храносмилателно здраве, зрение и по-нисък риск от някои видове рак. Най-добре е да не съдите за зрелостта на мангото по неговия цвят. Узрелите плодове поддават леко при допир. Мангото е най-вкусно, когато е леко охладено. Забелязали сме, че най-добрият начин да му се насладите е без нищо в допълнение. Вкусът е самодостатъчен! ⠀ .⠀

Хранителна стойност
На 100 грама
  • Калории = 60 kcal;
  • Протеин = 1 гр;
  • Въглехидрат = 15 гр;
  • Фибри = 2 гр;
  • Захари = 14 гр;
  • Мазнини = 0 гр.