Фъстъци (Сурови)

Фъстъци (Сурови)

Информация за 100 гр.

Калории

Калории = 567 kcal

Протеин

Протеин = 26 гр

Въглехидрат

Въглехидрат = 16 гр

Мазнини

Мазнини = 49 гр

Фибри

Фибри = 9 гр

Захари

Захари = 5 гр

Измерване

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

100 гр.

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

голяма чаша

Категория
Рецепти
Описание

Южна Америка се счита за родина на фъстъците, въпреки че мнозина твърдят, че това е Африка. Фъстъците всъщност са бобови растения, като грахта и боба, а не са ядки. Когато купувате, обърнете внимание на външния им вид и миризмата. Изберете равномерно оцветени зърна без ивици или петна. Този продукт е с високо съдържание на мазнини и протеини. Трябва да имате впредвид, че прекомерната им консумация може да доведе до затлъстяване. Фъстъците са много богати на витамини от В групата (най-вече В1, В3 и В9). Суровите фъстъци съдържат фосфор, магнезий, желязо, цинк и калий. Те спадат към групата на храните с нисък гликемичен индекс. Това означава, че въглехидратите им се смилат до глюкоза бавно, което предотвратява резките покачвания на инсулина. Те съдържат ресвератрол, естествен антиоксидант, който спомага за поддържане на холестерола в норма и подпомага сърдечно съдовата система. Държим да отбележим, че суровите ядки се продават без добавена сол, а печените ядки са осолени, което увеличава съдържанието на натрий. При печене към тях обикновено също се добавя и мазнина, което ги прави още по-калорични. Процесът на обработка намалява водното съдържание, което пък намалява съдържанието на водноразтворими витамини от група B. Съветваме ви, ако консумирате фъстъци, да консумирате сурови такива.

Хранителна стойност
На 100 грама
  • Калории = 567 kcal;
  • Протеин = 26 гр;
  • Въглехидрат = 16 гр;
  • Фибри = 9 гр;
  • Захари = 5 гр;
  • Мазнини = 49 гр.