Круши

Круши

Информация за 100 гр.

Калории

Калории = 58 kcal

Протеин

Протеин = 0.4 гр

Въглехидрат

Въглехидрат = 15.5 гр

Мазнини

Мазнини = 0.1 гр

Фибри

Фибри = 0 гр

Захари

Захари = 0 гр

Измерване

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

100 гр.

Категория
Описание

Това е плодово растение е с хилядолетна история на отглеждане. Почти през цялото това време, крушата се бори за правото си да бъде не по-малко здравословен плод от своя близък роднина - ябълката. Крушите произлизат от Китай. Различни сортове круши се отглеждат още от античността. Крушата съдържа калий, антиоксиданти, фибри и други полезни вещества като каротеноиди, флавоноли и антоцианини. Освен това крушата съдържа витамините А, В, С и Е и фолиева киселина. Тъй като плодовете проявяват както антимикробни (благодарение на наличието на танини и кафеена киселина), така и диуретични ефекти, крушата е полезна при инфекции на пикочните пътища. Ако пък страдате от запек - крушите са точно за вас. Благодарение на високото съдържание на фибри, крушите ще стимулират поддържането на добра микрофлора и ще олеснят изхождането. Различните сортове круши могат да бъдат намерени на пазара целогодишно, като най-добрите сортове са през месеците между юни и февруари. Консумацията на една средна круша осигурява 12% от препоръчителната дневна доза (ПДД) витамин С, както и 10% от ПДД на витамин К, 6% от ПДД на калий и по-малки количества калций, желязо, магнезий, рибофлавин, витамин В-6 и фолат. Крушите не узряват, докато са на дървото. За най-добър вкус, оставете крушите да узреят на топло, слънчево място в продължение на няколко дни. Ако ги сложите в хладилника ще спрете процеса на узряване. Като последен съвет ще ви кажем, че в кората на крушата се крият много от полезните вещества, затова не я белете. ⠀⠀

Хранителна стойност
На 100 грама
  • Калории = 58 kcal;
  • Протеин = 0.4 гр;
  • Въглехидрат = 15.5 гр;
  • Фибри = 0 гр;
  • Захари = 0 гр;
  • Мазнини = 0.1 гр.