Тиквени семки (Сурови)

Тиквени семки (Сурови)

Информация за 100 гр.

Калории

Калории = 446 kcal

Протеин

Протеин = 19 гр

Въглехидрат

Въглехидрат = 54 гр

Мазнини

Мазнини = 19 гр

Фибри

Фибри = 18 гр

Захари

Захари = 0 гр

Измерване

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

100 гр.

Бързо. Анаболно. Вкусно. Изглеждай и се чувствай добре!

голяма чаша

Категория
Рецепти
Описание

Родното място на тиквата и основните ястия от нея е Латинска Америка. В тази страна семките отдавна се използват изключително за приготвяне на различни медикаменти, които имат възстановителен ефект върху тялото.Тиквените семки може да са малки, но са пълни с ценни хранителни вещества. В момента се отглеждат навсякъде в почти всички страни на света. За да увеличат производителността, животновъдите са развъдили повече от 900 вида. Те имат богат витаминен и минерален състав. В само 30гр. тиквени семки се съдържа: Магнезий: 37% от ПДД (препоръчителна дневна доза); Желязо: 23% от ПДД; Цинк: 14% от ПДД; Манган: 42% от ПДД; Фосфор: 33% от ПДД; Витамин К: 18% от ПДД; Желязо: 23% от ПДД; Протеини: 7гр. Най-полезни са семената, които не се подлагат на топлинна обработка. Най-добре е да ги изсушите преди употреба няколко дни на слънце и да ги почистите непосредствено преди хранене.с

Хранителна стойност
На 100 грама
  • Калории = 446 kcal;
  • Протеин = 19 гр;
  • Въглехидрат = 54 гр;
  • Фибри = 18 гр;
  • Захари = 0 гр;
  • Мазнини = 19 гр.